sobota, 26 listopada 2016

w 100 dni

Jako że ostatnio za bardzo się rozleniwiliśmy to postanowiłam wziąc się w garśc i zacząc działac. Jako że powiedzmy że niedawno zobaczyłam podobny post na blogu (niestety ale już nie pamiętam nazwy). Jako że niedługo również zaczynają się święta to są oczywiście dni wolne, w nich chcemy dac swoje 110%.  No to co zaczynamy? 



Zdjęcie jeszcze z wakacji c: 


  • Po pierwsze chciałabym zmienic przede wszystkim moje nastawienie do tego wszystkiego, czyli o wróciłam ze szkoły nic nie robię... NIE właśnie robię i to coś czyli praca z psem. 
  • Kaganiec , czyli no taki kawałek naszej pięty Achillesowej. Od kilku miesięcy brykamy się o przyzwyczajenia do niego. Przede wszystkim brakuje w tym mojej cierpliwości. Mam nadzieję że w setnym dniu powiem "Kaganiec to my mamy już opanowany.". 
  • Ooo szczotkowanie jak się można zdziwic Bella niezbyt lubi. W tym jest również moja wina , gdyż za późno się za to zabrałam. Mamy również zaległości w czesaniu i będziemy je codziennie odrabiac. 
  • Więcej spacerów. Zazwyczaj jest u nas taki jeden dłuższy spacer w sob/nd. Ale od jutra to się zmieni co najmniej 3/4 dłuższe spacery w tygodniu. 
  • Do tego wszystkiego potrzebna jest wielka motywacja. I tu prośba do was szukam filmów, wpisów itp. na temat motywacji.
  • Do to również  nie może zabraknąc kilku sztuczek ja wybrałam z 4/5. Jakie? Jeszcze sama nie wiem ale oczywiście wam o nich niedługo powiem. 
  • Chcemy zmiejszyc reagowanie na inne psy. Czyli socjalizacja , czyli więcej spacerków i dużo przyjemnej pracy. 
  • dogadanie się na spacerach, czyli nie ustępuje jej gdy ona usiądzie na swoje 4 litery i nie chce iśc tylko szukam rozwiązania , które mi i jej będzie pasowac. 
  • uzpełnic zapas smaczków , czyli to co każdy pisarz lubi robic. 
  • spacery poza "swoje terytorium" , czyli nie chodzimy tylko tam gdzie znamy każdy kąt tylko zwiedzamy Białystok. 
  • Chcę też coś zrobic z ciągnieci na smyczemy, tu też chętnie poczytam o waszych wpisach na ten temat. 
  • Również chcę się dokształcic w strategi , rozwiązywania problemów. 
Zaczynamy 26.11.2016r. Kończymy 5.03.2017r. 
No to co? My zaczynamy a wy?

7 komentarzy:

  1. A my się będziemy lenić :D Za was natomiast trzymamy kciuki!!!
    Eee.. tam ja nie lubię uzupełniać zapasów smaczków, tyle pieniędzy... a na aparat zbieram.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Osiągniecie swój cel! :)
    Ja pisałam na moim blogu post, dotyczący motywacji :) Podsyłam link:
    http://czekoladowy-team.blogspot.com/2016/07/motywacja-moja-gwarancja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Mam nadzieję, że uda Wam się zrealizować wszystkie plany :)
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! :D U nas mogły się gdzieś przewinąć drobne posty związane z motywacją.

    Pozdrawiamy, J&T!
    http://littlewhitecompanion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. My również życzymy powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała mieć czas dla psa, ale korzystaj z niego puki masz ja na razie zawalona nauką, a to dopiero druga klasa liceum

    OdpowiedzUsuń