niedziela, 7 maja 2017

Adresówka | DIY

Pomysł na tą notatkę miałam od dawana, ale jak to wiadomo zrobię ją potem,zaraz. Dziś jednak robiąc sobie przerwę od  Czarnoksiężnik z Archipelagu ( książka jako tako dla mnie nie jest interesująca ale to lektura, na szczęście  zostało mi tylko  na jutro jeszcze trochę ponad 200 stron) postanowiłam wam ją napisać.





Zacznijmy od tego co będzie nam potrzebne , więc będziemy potrzebować:
- breloczek od kluczy z karteczką (kupić go można w praktycznie w każdym sklepie)
- długopis 


Krok 1:





Zdejmij kółeczko z breloczka, otwórz go i  wyjmij karteczkę ze środka.








Krok 2: 

Napisz na wyjętej kartce to co będzie ci potrzebne gdy twój pies zaginie. Mi udało się  kupić breloczki z dwóch stron przezroczyste, napisałam tam: imię psa,mój numer telefonu,adres zamieszkania.  

Krok 3: 

Włóż kartkę do pudełka i zamknij go. Przyczep kółeczko do adresówki, a potem sam breloczek  za pomocą okręgu do obroży/szelek psa. 


Gotowe! 


6 komentarzy:

  1. Fajne rozwiązanie dla osoby, która ceni sobie minimalizm i szuka taniej adresowki :)

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny, ciekawe wykorzystanie breloka od kluczy, ale to chyba dla większych psiaków, no chyba, że znajdziemy mniejszy brelok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem niepraktyczne dla małego psa i nienajlepiej to wyglonda

      Usuń
    2. A moim zdaniem ważniejsze jest bezpieczeństwo niż wygląd,choć uważam że ta adresówka może nie jest tak piękna jak ta za 15zl, jednak jest estetyczna. Mojej Belli jest to już drugi takiego typu breloczek i bardzo dobrze się sprawuje psu nic nie przeszkadza gdy biega, chodzi. Zależy to jednak pewnie od psa, jednak wolę mieć na psie taka adresówke i gdy się zgubi ktoś do mnie zadzwoni niż nie mieć psa.

      Usuń
  3. Kiedyś jak potrzebowałam pilnie adresówki również taką posiadałyśmy :D

    Pozdrawiamy H&F
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń