sobota, 17 grudnia 2016

Co mówią nam "Złoci ludzie"?

No to najpierw wytłumaczę wam kto to jest "Złoty człowiek". Złoty Człowiek to osoba , która zna się nad psami więcej niż sam ich stwórca. Potocznie mówiąc zwykły Kowalski. Czyż nie na każdym spacerze jest choć jedna osoba doda swoje 3 grosze?

Moje znane najbardziej 3 Złote Myśli to...


  • Szczeniaczki są słodkie , więc trzeba rozmnażać każdą suczkę przynajmniej raz na  jej żywot. Inaczej będzie chora, źle znosiła obecność szczeniaków. 
  • Suczka + suczka = wojna, samiec+samiec= wojna, suczka+samiec= miłość 💖
  • Papierek się nie liczy. To tylko papierek i do tego kosztuje tak dużo! Lepiej kupić taniej ale bez papierka no bo przecież taniej. 





Napisałam tu tylko 3 Złote Myśli od "Złotych Ludzi".  Każda oczywiście jest błędna bo psy się sterylizuje/kastruje. suczka +suczka lub piesek+piesek to również może być miłość, a papierek się liczy jeśli chce się mieć rasowego psa ( ps. w tych czasach polska jest krajem sknery który na wszystkim chce oszczędzać ale jednak tego robić nie potrafi bo wyda 3 razy więcej za leczenie swojego "rasowego" psa).  A wam co mówią "Złoci ludzie"? 

1 komentarz:

  1. Moje to: "Ten pies jest głupi bo na mnie skacze, a przecież mówię mu, że nie wolno". Totalnie irytujące, bo moja babcia tak mówi o moim psie i nie da sobie przetłumaczyć, że on tego nie rozumie.

    OdpowiedzUsuń