piątek, 30 grudnia 2016

Podsumowanie roku


Nowy rok zbliża się wielkimi krokami, tak więc należy ten stary jakoś podsumować. 😃 No to na pierwszy ogień idzie blog. Przyniósł mi wiele miłych chwil, odnalazłam swój styl i nie muszę "podglądać" innych. Znalazłam duże grono odbiorców z Polski ale również to co mnie strasznie zaskoczyło z innych krajów ( Europy, Ameryki i Rosji). Statystyki bloga są również niczego sobie. Jednym słowem rok był udany. ♥ 
no to teraz trochę bardziej przybliżymy statystyki:

Łączna liczba wyświetleń: 7425
Obserwatorzy:20 
Najbardziej popularny post: KLIK
Liczba komentarzy: 172
Kraje które odwiedzają naszego bloga:Polska,Stany Zjednoczone,Francja,Niemcy,Rosja, Holandia, Wielka Brytania,Litwa,Kenia,Ukrain
Opublikowano:51 postów



Styczeń wtedy bloga jeszcze nie było a my wiodłyśmy jeszcze zwykłe życie. Luty w tym miesiącu zabawa dopiero się zaczęła. Pierwsza socjalizacja z owczarkiem i pierwszy post na blogu. Marzec w tym miesiącu również jakoś bardziej obfitował w spotkania z owczarkiem. Kwiecień 1 urodziny Belli , pierwszy spacer z Roy'em. 😉 Maj pierwszy raz przyszły do nas smakołyki do testów (8in1),  Majówka była bardzo pracowita i zrobiłyśmy w te kilka dni aż 29km. Pierwsza wizyta u psiego fryzjera.  Czerwiec koniec roku szkolnego, początek Wakacji miałyśmy bardzo dużo nowych planów i nawet brałyśmy udział w projekcie. lipiec pierwsza zamówiona paczka dla psa w t4d. Walka z psim niejadkiem i  robienie ręcznie psich szarpaków. Sierpień wycieczka do stolicy, niestety bez psa ale w 2017 jedzie z nami na 100%. Zwiedziłyśmy sobie Białystok. Bella również przekonała się co do wody w stawie i nawet w niej trochę w niej popływała.  Wrzesień Po wszystkich  wakacyjnych zakupach zrobił się psi haul. Październik sporo nowych sztuczek, ale jakoś przez szkołę popsuło się między, a spacerów było też coraz mniej. Listopad relacje się poprawiły, zaczęłyśmy projekt,  a na blogu ukazała się recenzja szarpaka od Szarpej. Grudzień brak czucia magii świąt, kilka psich prezentów, pieczone psie ciasteczka i zabawy w śniegu z przyjaciółmi. 

Najbardziej w tym wszystkim zaskoczył mnie odzew do bloga, pewnie będę się często powtarzać ale dla mnie 20 obserwatorów to naprawdę dużo. A niespodzianką było zobaczenie że również ludzie z innych krajów tu zaglądają.💝






4 komentarze:

  1. Widzę, że ciekawie Wam minął ten rok! Dużo udało Wam się zrobić :) Mam nadzieję, że 2017 będzie dla WAs jeszcze lepszy i że ciągle będziecie na blogu! Pozdrawiam
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też założyłam bloga w tym roku i jestem mile zaskoczona tym co się do tej pory wydarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy miałyście rok widzę :D 3 3mamy kciuki za 2017 żeby był dla was jeszcze lepszy niż był 2016!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzimy, że ten rok był dla was bardzo udany, razem z Abi mamy nadzieję, że 2017 będzie dla was jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń