sobota, 4 marca 2017

5 powód dlaczego mam psa

Pies to nieodłączny element ludzkiego życia. Od wielu lat towarzyszy człowiekowi w jego codziennym życiu. Ale czy kiedykolwiek właściciel tego stworzenia zastanowił się czemu go posiada?




Przede wszystkim bezgranicznia miłość i przyjaźn. Nie bez powodu mówi się "Pies NAJlepszy przyjaciel człowieka", tak naprawdę nie znajdziemy na ziemi drugiej osoby która będzie kochala cię tak jak pies i nie będzie ci tak oddana jak on.
Gdyby nie było tego cudownego stworzenia to prawdopodobnie mój portfel, a także twój były pełny. I niewiadomo na co byś te pieniądze wydała,a tak wiesz że twoja ostatnia wypłata poszła na nowe szelki.
Gdy nie psie akcesoria to mój pokój były by porostu pusty. Same ściany, łóżko, szafka no i biurko. To dzięki rzeczom czarnej nasze gniazdko wygląda na większe i piękniejsze niż jest.
Mieszkając samemu ale i także z rodziną widać kto bardziej się cieszy twoim powrotem do domu. Oczywiście osoba ta ma cztery łapy, ogon i oczy z wyrazem "to samo wybuchło".
Nie dość że dzięki niej twój portfel jest pusty to przed tem musiał być pełny . Ale jak? Oszczędzanie, bo tak nazywa się te cudowne słowo. Dzięki niemu człowiek może wiele kupić ale i również zrobić. Choć wiem, że czasem jest to trudne to polecam zrobić "psią skarbonkę" ( niedługo DIY).


Ostatnio tak jak pisałam na naszym fp, mało się działo w psioludzkim życiu. Niestety szkoła plus leń niezbyt dobrze wpływają na mnie i psa. Dziś jednak skorzystałyśmy z cudownej pogody i mały socjal po prawie parku się udał. Jutro mam nadzieję, że spacer z Royem również wypali.

5 komentarzy:

  1. Całkowita, prawda. Psy są na prawdę wspaniałe. Dzięki psu przynajmniej wychodzę na spacery, wgl wychodzę z domu, bo w przeciwnym razie cały czas bym siedziała w domu i się uczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodów do posiadania psa jest wiele. Nie sposób by było wymienić je wszystkie. A założę się, że jest ich zdecydowanie więcej niż 5 :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgadzam :) Powodów mogłoby być naprawdę dużo... Nie sposób wymienić wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń