sobota, 2 grudnia 2017

Czy to już koniec?


Hmmm..
Niech pomyślę jak dawno mnie nie było? Wyjdę mi się że już od ostatniego dnia roku szkolnego przestałam tu pisać czyli aż 6 miesięcy temu. Łał, spory okres czasu prawda? Przez ten czas niezbyt dużo się zmieniło. W wakacje Bella pierwszy raz ujrzała morze oraz odbyła tak długą podróż samochodem.

Aktualnie od tego roku szkolnego mam strasznie mało czasu dla niej. Wychodząc z domu o 7.50 a wracając wtedy kiedy robi się ciemno coraz trudniej o dłuższe spacery. Szczerze powiedziawszy nawet ja nie mam takiej motywacji aby wstać dziś wcześniej i pójść gdzieś z nią.
Przez ten czas sporo myślam o blogu. Postanowiłam że powinnam spróbować jeszcze raz.
Uważam że powinnam powiedzieć wam w które dni tygodnia można spodziewać się notatek na bloga. Tak więc ogłaszam iż w przeważnie w każdą środę i sobotę może spodziewać się posta.
Myślę też nad tym aby zrobić serię notek typowo świątecznych co tydzień. Co myślicie o tym? W ogólne cieszcie się że powracamy? 


2 komentarze:

  1. PS. Śledzcie nasz profil na fb @Skundlowani. Tam zostanieci poinformowani wcześniej o tym co będzie się działo.
    PS2. Snapa też mamy (bellusia1) oraz insta (baaaba08)
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy sie ��

    OdpowiedzUsuń