niedziela, 6 grudnia 2020

Dwa lata minęły jak jeden dzień

 Cześć!

Od ostatniego wpisu minęły ponad 2 lata. Jejku ile w tym czasie rzeczy się zmieniło. 

Przypadkiem zobaczyłam że pomimo tego, iż nie byłam tutaj aktywna to wy nadal odwiedzaliście tego bloga. Nawet nie wiecie jak bardzo się wtedy wzruszyłam. Uczucie  nie do opisania. Mój dzień dzięki temu był o wiele lepszy.


Nie jestem w stanie określić czy wrócę tutaj znowu ale wiem, że pisząc teraz czuję ogromną radość i ekscytację. Czuję się trochę jak młodsza wersja siebie która po nocy wymyślała tematy postów i nie mogła doczekać się ich opublikowania. 

Myślę, że przez najbliższe dni postaram się wpadać tutaj przynajmniej raz w tygodniu. Hmm... powiedzmy, że będzie to sobota. Mam wam wiele do powiedzenia, w końcu dwa lata to sporo czasu. 

Znaleźć możecie nas też na instagramie piesnapunkcieksiazek

Do zobaczenia w sobotę! 






 

1 komentarz:

  1. Ale ten czas leci, prawda? Mój kociak ma już 5 lat! Nawet nie wiem, kiedy to się stało :) ale czas ucieka.

    OdpowiedzUsuń