środa, 1 czerwca 2016

Moje Top 5 blogów + co się teraz dzieję u nas

Dziś taki post można powiedzieć że lekko strawny i lubiany przez innych blogowiczów. Powiem wam jakie blogi według mnie są warte zajrzenia lub  zostania na dłużej. Pamiętajcie że kolejność jest przypadkowa. No to zaczynamy...






Psi kawałek internetu- czyli opowieści o życiu Natalki, Ginki i oczywiście Tosi ! Na tym blogu posty są zawsze napisane od A do Z , a zdjęcia robią swoje. Ich praca mnie bardzo wzrusza i (często!!) motywuje.





Astorkowo- czyli po prostu przygody zwykłego psa i jego właścicielki. Niby przecież to zwykły pies to coś w tym blogu jest że wyczekujesz na każdy kolejny post i czytasz go razem z kawą i czekoladą. 


Nie taki york straszny- czyli po prostu Syriusz ze swoją pańcią Natalią! Razem tworzą coś niesamowitego! I przyjemnego dla ludzkiego oka, ich posty są szczere aż do bólu i nie ma tam choć odrobiny czegoś 'złego'. 




Psie pytania- Co prawda jestem na tym blogu obserwatorem o niedawna ale już i tak się w nim zakochałam <3. Posty są na temat i nie wybiegają po poza inne duperele. Więc naprawdę polecam i mam nadzieję że zostanę z nim na długie lata. 



Turboszczur- przyjaźń yorka z dziewczyną pokazują nam że małe psy też potrafią. Zapraszam do nich z całego mojego serca. 

No oczywiście to nie są wszystkie ulubione blogi. Jakbym musiała napisać wszystkie to by zajęło mi zapewne cały ruski rok!  A jakie są wasze ulubione blogi? 

Pamiętacie Roy'a ? Jeśli tak to bardzo dobrze, a jeśli nie to zachęcam poznać jego przygodę z Weroniką. Spotykam się od niedawna i oni robią z nas miastowe szczury ale o tym innym razem. Po za tym że jeszcze uczymy się dobrych zachowań i sztuczek jak i również czekamy na nową smycz od HappyPaws ( oczywiście recenzja będzie ) to tak naprawdę chyba tylko tyle bo pogoda nas czasami nie rozpieszcza... A i dzieciaczki moje wszystkiego naj z okazji waszego święta <333! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz