sobota, 9 lipca 2016

To już pół roku!

To już pół roku od kiedy zaczęłam blogować tak na serio. Naprawdę nie wiem jak ten czas szybko minął bo jeszcze nie dawno pisałam o naszym spacerze i socjalu z owczarkiem. Przez te pół roku blogowania bardzo się zmienił mój pies i również ja. Osiągnęłam również 2k wyświetleń, czasami było nawet sporo komentarzy pod postami a nawet  i 5 obserwatorów, myślę że to bardzo mnie motywuje do następnych postów i do dalszej pracy. A łącznie do tej chwili napisałam 23 posty.




Dzięki temu blogowi już mniej się boje zamawiać różnych rzeczy przez internet i są tego owocne skutki. Prawdopodobnie zamawiam już w poniedziałek paczkę z toys4dogs. Mam nadzieję że zostaniecie z nami aż do końca naszej blogowej przygody i jeszcze dłużej! 

a teraz dawajcie linki waszych blogu/fp i chętnie do nich zajrzę :) 

2 komentarze:

  1. http://szalonypiesbezik.blogspot.com/?m=1 zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie :) Przed chwilą wleciał nowy post o psich niejadkach.

    www.piesradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń