sobota, 17 marca 2018

Co się z nami dzieje? Czy to koniec?

Pisząc dziś wydaje mi się, że ostatnią notatkę napisałam dla was wczoraj. Okazuje się jednak, iż była ona aż 3 miesiące temu! Naprawdę nie wiem jak ten czas tak szybko leci.
Jak pewnie wiecie aktualnie jestem w klasie 3 gimnazjum czyli mam sporo nauki na aktualne lekcje a co dopiero powtórki. Ale to tak naprawdę gdybym miała użyć jako wymówki byłoby słabe. No bo co ja jedyna masz egzamin i mało czasu? 
Tak serio to nie mam żadnej wymówki, nic nie usprawiedliwi tego czemu tu nie zaglądałam, czemu opuściłam się z treningami, czemu z psem spacery ograniczają się do minimum. Rzeczy do skorygowania jest bardzo dużo.


Oczywiście wiem, że nie będzie wszystko dobrze. Przecież nagle nic nie będzie tak jak przedtem albo nawet lepiej. Wiem jednak jedno. Mogę uczyć się na swoich błędach. 
Zamiast robić mnóstwo celów na każdy tydzień będę robiła konkretne 3/4.  

Moim planem treningowym na ten tydzień( 17.03.2018-24.03.2018) jest:
  • Zacząć chodzić na dłuższe spacery. Zaczniemy od dziś. Codziennie swój czas będziemy wydłużać o ok.10 minut na podwórku, aż dojdzie do tego, że długi spacer będzie dla nas przyzwyczajeniem. 
  • Skupienie się na podstawowych komendach(siad, leżeć, nie(u nas eee))
  • 3/4 treningi dziennie po 5/10/15 minut
  • Usystematyzowanie godzin posiłków psa.
Moim zamysłem aby mnie zmotywować jeszcze bardziej jest to, że co tydzień będę na blogu wstawiała podsumowanie danego tygodnia. Za to na  naszym facebook(klik)  będą pojawiały się notatki o naszych codziennych sprawach.  Myślę, że jeśli mi się uda to nawet posty tam będą pojawiały się 2/3 razy w tygodniu. No i jest nasz świeżutki instagram(klik) tam mam nadzieję, iż zdjęcia będą pojawiały się co 2/3 dni. 
A więc ahoj załogo! Do usłyszenia(oby nie znów za 3 miesiące 🙊)! 

2 komentarze:

  1. Każdy ma czasem chwile, że wszystko schodzi na drugi plan ale ważne by na nowo się zmotywować do pracy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie każdemu może zdarzyć się przerwa. Czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń