sobota, 30 grudnia 2017

Podsumowanie 2017

Dokładnie rok temu pisałam notatkę o podsumowaniu roku 2016. I nie wyobrażałam sobie, że przez rok tyle dokonam. Fakt, faktem, że przez pewien czas tu się nie odzywałam. Przejdźmy jednak do konkretów.
Przez 6 miesięcy:
wyświetlenia:5055
obserwatorzy:14
najbardziej popularna notatka:Jakim typem psiarza jesteś|Quiz
Kraje które najczęściej odwiedzają boga:Polska,Stany Zjednoczone,Francja,Niemcy,Rosja
Litwa,Ukraina,Wielka Brytania,Holandia
Opublikowano:23 notatki

W styczniu jak każdego roku napisałam postanowienia. Postanowiłam w tym roku zrobić 1000km a zrobiłam ledwo 300. Co do jednego mogę się zgodzić to, to że z kagańcem idzie nam coraz lepiej i pies znosi już normalnie 20/30 minutowe podróże.
W lutym minął blogowy rok! Także w tym miesiącu podczas ferii odbył się spacer z Defi. 
w marcu postanowiłam wziąć się za siebie oraz psa. Jednak co z tego wyszło to można zauważyć. 
W kwietniu podjęłam się kolejnego projektu który nawet nie doszedł do skutku. Miałyśmy także okazję przetestować smakołyki od Lata Kita. A przede wszystkim były Belli drugie urodziny! (urodzinowa notatka[klik]).
W maju znowu podjęłyśmy próbę jakiegoś wyzwania i trochę z niego wyniosłyśmy. Na bloga również trafiła notatka adresówka|DIY.
W czerwcu na blogu pojawiła się notatka o naszych postanowieniach na wakacje oraz recenzja smakołyków MrDoo.
W lipcu pojawiłam już się ostatnia notatka aż do grudnia, była to recenzja wody.
W grudniu pojawiła się notatka pierwsza od 5 miesięcy! Postanowiłam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu ale już teraz postaram się wytrwać w nim do końca.

Ogólnie ten rok uważam nie za najlepszy, ani za najgorszy.Wiem, że mogłoby być lepiej gdybym tylko wreszcie coś zrobiła a nie myślała jak to zrobić. Mam nadzieje, iż ten rok będzie owocny w pracy z Bellą ,bezpieczny oraz będzie więcej spacerów z innymi ludźmi. Wszystkiego najlepszego kochani z okazji Nowego Roku!


5 komentarzy:

  1. Od planów trzeb zacząć. Tych spisanych i tych w głowie. Przyznam, że nie lubię planowania, może dlatego podziwiam jak ktoś od tego zaczyna pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam wiele planów,zobaczymy co będzie z ich realizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny piesek, prawie jak mój Chow Chow :) ;) Powodzenia w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji postanowień i przede wszystkim rzeczowej ich systematyzacji. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój rok także był różny, ani dobry, ale też nie zły. Po prostu był :) Powodzenia w kolejnym roku i życzę wytrwałości w planach! Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń